Follow
Dmitriy Potapov
Dmitriy Potapov
Associate Professor, Deputy Director at The Higher School of Economics, City of Perm
Verified email at hse.ru - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Digital analytics: Modeling for insights and new methods
S Gupta, A Leszkiewicz, V Kumar, T Bijmolt, D Potapov
Journal of Interactive Marketing 51 (1), 26-43, 2020
1452020
An empirical study of consumer-based city brand equity from signalling theory perspective
I Shafranskaya, D Potapov
Place Branding and Public Diplomacy 10, 117-131, 2014
402014
Happiness and the city: An empirical study of the interaction between subjective well-being and city satisfaction
D Potapov, I Shafranskaya, A Bozhya-Volya
Journal of Place Management and Development 9 (3), 313-330, 2016
262016
Consumer behavior in online games
M Okuneva, D Potapov
Higher School of Economics Research Paper No. WP BRP 25, 2014
72014
Оценка полезности мультиатрибутивного товара на рынке жилой недвижимости
ММ Яговцева, ДБ Потапов
Маркетинг и маркетинговые исследования, 192-208, 2013
42013
City: utility, measurability, preferability
I Shafranskaya, D Potapov
Measurability, Preferability (February 17, 2012), 2012
42012
Как измерить соотношение" цена-качество" для услуги: теоретический подход и практические результаты
ИН Шафранская, ДБ Потапов
Маркетинг и маркетинговые исследования, 22-31, 2014
32014
Empirical analysis of consumer purchase behavior: interaction between state dependence and sensitivity to marketing-mix variables
O Novikova, D Potapov
Journal of Promotion Management 24 (1), 25-38, 2018
22018
Модель промышленного предприятия на основе поточно-финансовой структуры
ДБ Потапов
Информационные технологии моделирования и управления, 566-575, 2006
22006
Individual versus companion visitors' willingness‐to‐pay for the theater tickets: The case of Perm opera
I Shafranskaya, D Potapov, E Ozhegov
Journal of Philanthropy and Marketing 26 (3), e1698, 2021
12021
КОМПЛЕКСНАЯ МОДЕЛЬ ФИНАНСОВО-ХОЗЯЙСТВЕННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРОМЫШЛЕННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ: ОБЩЕЕ ОПИСАНИЕ, ЗАДАЧА ОПТИМИЗАЦИИ, ПОСТАНОВКА ВЫЧИСЛИТЕЛЬНЫХ ЭКСПЕРИМЕНТОВ
ДБ Потапов
Системы управления и информационные технологии, 178-182, 2006
12006
Cause of under-supply of variety by monopolist and social cost of it: high cost or low demand?
R Istomin, D Potapov
Available at SSRN 2931871, 2017
2017
The effectiveness of individual targeting through smartphone application in retail: evidence from field experiment
M Okuneva, D Potapov
Higher School of Economics Research Paper No. WP BRP 47, 2015
2015
ИНФОРМАЦИОННАЯ И ТЕЛЕКОММУНИКАЦИОННАЯ ИНФРАСТРУКТУРА: ОСНОВНОЕ УСЛОВИЕ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННОГО ОБЩЕСТВА И ЦИФРОВОЙ ЭКОНОМИКИ
АИ Суздальцев
Журнал исследований социальной политики, 2015
2015
Laboratory of Interdisciplinary Empirical Studies (Perm) Division of Public-Private Partnership Studies
AA Bozhya-Volya, D Potapov, IN Shafranskaya
Финансы, 75-87, 2015
2015
Determinants of city quality-of-life perception: the interaction between city and life satisfaction
AA Bozhya-Volya, D Potapov, IN Shafranskaya
XV апрельская международная научная конференция по проблемам развития …, 2015
2015
What affects brand equity: the precise measurement with consumer choice model
N Kochkina, O Novikova, D Potapov
Higher School of Economics Research Paper No. WP BRP 26, 2014
2014
Как измерить полезность города: об одном подходе к исследованию предпочтений жителей
ДБ Потапов, ИН Шафранская
XIII Международная научная конференция по проблемам развития экономики и …, 2012
2012
The Relationship between Loyalty Point Redemption Strategy and Response to Promotional Campaigns
M Klein, D Potapov, I Shafranskaya
Proceedings of the European Marketing Academy 49, 63620, 0
Determinants of private label performance in the retail sector
KO Baidina, NA Kochkina, DB Potapov
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20