Рынок массовых открытых онлайн-курсов: перспективы для России ТВ Семенова, КА Вилкова, ИА Щеглова Вопросы образования, 173-197, 2018 | 132 | 2018 |
Типы интеграции массовых открытых онлайн-курсов в учебный процесс университетов ТВ Семенова, КА Вилкова Университетское управление: практика и анализ 21 (6 (112)), 114-126, 2017 | 73 | 2017 |
Этому невозможно обучить онлайн: прикладные специальности в условиях пандемии ГВЕ Ульяна Сергеевна Захарова, Ксения Александровна Вилкова Вопросы образования 1, 115-137, 2021 | 47 | 2021 |
The MOOC market: prospects for Russia T Semenova, K Vilkova, I Shcheglova Voprosy obrazovaniya/Educational Studies Moscow, 173-197, 2018 | 46 | 2018 |
Deconstructing self-regulated learning in MOOCs: In search of help-seeking mechanisms K Vilkova, I Shcheglova Education and Information Technologies 26 (1), 17-33, 2021 | 35 | 2021 |
Учебная аналитика в традиционном образовании: ее роль и результаты КА Вилкова, УС Захарова Университетское управление: практика и анализ 24 (3), 59-76, 2020 | 31 | 2020 |
Субъектность студентов в условиях очного и дистанционного обучения: взгляд преподавателей УС Захарова, КА Вилкова Современная зарубежная психология 9 (3), 87-96, 2020 | 29 | 2020 |
It can’t be taught online: applied sciences students during the pandemic US Zakharova, KA Vilkova, GV Egorov Вопросы образования, 115-137, 2021 | 22 | 2021 |
Онлайн без паники. Модели и эффективность внедрения массовых онлайн-курсов в российских университетах ИАЩ СК Бекова, КА Вилкова, ЗИ Джафарова, ВА Ларионова, НГ Малошонок, ТВ ... Режим доступа: https://ioe. hse. ru/data/2020/05/28/1550145876/% D0% 9E% D0 …, 2020 | 21* | 2020 |
Rynok massovyh otkrytyh onlajn-kursov: perspektivy dlya Rossii TV Semenova, KA Vilkova, IA Shcheglova Voprosy obrazovaniya, 173-180, 2018 | 20 | 2018 |
Etomu nevozmozhno obuchit onlain: prikladnye spetsialnosti v usloviyakh pandemii [It Can’t Be Taught Online: Applied Sciences during the Pandemic] US Zakharova, KA Vilkova, GV Egorov Voprosy obrazovaniya, 115-137, 2021 | 13 | 2021 |
Types of integration of mass open online courses in the educational process of universities T Semenova, K Vilkova University management: practice and analysis 21 (6), 114-126, 2017 | 13 | 2017 |
Self-regulated learning and successful MOOC completion KA Vilkova Work in Progress Papers of the Research, Experience and Business Tracks at …, 2019 | 12 | 2019 |
Tipy integracii massovyh otkrytyh onlajn-kursov v uchebnyj process universitetov TV Semenova, KA Vilkova Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz 21 (6), 114-126, 2017 | 11 | 2017 |
Types Mooc Integration Into Universities Educational Process TV Semenova, KA Vilkova University Management: Practice and Analysis, 0 | 10* | |
Student Agency in Traditional and Distance Learning from Their Instructors {'} Perspective US Zakharova, KA Vilkova Journal of Modern Foreign Psychology, 87-96, 2020 | 9 | 2020 |
The Promises and Pitfalls of Self-regulated Learning Interventions in MOOCs K Vilkova Technology, Knowledge and Learning, 689-705, 2022 | 8 | 2022 |
The Challenges of Distance Learning to Student Mental Health DO Vilkova K., Shcheglova I. Higher Education in Russia and Beyond 27 (2), 12-14, 2021 | 8 | 2021 |
Suddenly online: how Russian students switched to distance learning during the COVID-19 pandemic I Gruzdev, E Shmeleva, R Kalinin, K Vilkova Online Teaching and Learning in Higher Education during COVID-19, 134-149, 2021 | 7 | 2021 |
Adaptive learning in higher education: pros and cons KA Vilkova, DV Lebedev HSE Publ. house, Moscow, Russia (in Russian), 2020 | 7 | 2020 |