Подписаться
Elena Elkanova
Elena Elkanova
Подтвержден адрес электронной почты в домене bentley.edu
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Designing place brand architecture: the potential of a sub-brands strategy
E Zelenskaya, E Elkanova
Journal of Product & Brand Management 30 (1), 167-179, 2021
182021
Адаптация теории командопостроения к пульсирующим организациям культуры
ЭЕ М.
Известия Санкт-Петербургского государственного экономического университета …, 2016
5*2016
Chapter 11. Building the Festival Team: A case study of Saint Petersburg art festivals
PS Elkanova E.
Focus on World Festivals: Contemporary case studies and perspectives, ISBN …, 2016
2*2016
" Пульсирующие организации" в сфере культуры
ВЭ Гордин, ЕМ Эльканова
Вестник ВГИК, 136-144, 2016
12016
I (Don’t) Compare, When I Am (In)Capable: The Inverse U-Shape Effect of Top Donation on Subsequent Donations in Medical Crowdfunding
E Wang, F., Gao, F., Elkanova
the Association for Consumer Research Conference, 2023
2023
Whose Voices Should be Included: Applying (and Critiquing) Stakeholder Theory in the Emerging Cannabis Market in the USA
E Elkanova
the 2022 AMA Marketing and Public Policy Conference: The Role of Marketing …, 2022
2022
" Пульсирующие организации" в сфере культуры (окончание, начало в№ 4 (30), 2016)
ВЭ Гордин, ЕМ Эльканова
Вестник ВГИК, 130-138, 2017
2017
Pulsating Effect Influence on Tourism
E Elkanova
XVII Апрельская международная научная конференция по проблемам развития …, 2017
2017
Track 1.4: Expanding Our Understanding of Inclusion and (its pesky shadow) Exclusion: How Inclusion and Exclusion Impact and are Impacted By Consumers, Marketplaces, and Markets
ACR Grants, ACR Listserv, ACR Join
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–9